Obchodní podmínky
1. Úvodní ustanovení
Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) upravují vzájemná práva a povinnosti mezi:
Provozovatelem e-shopu a poskytovatelem služeb
(dále jen „prodávající“/ „poskytovatel“) Jana Bláhová
-
Masážní a kosmetický salon Harmonie , IČO : 648 780 58
-
se sídlem Dvořákova 2190/37, 301 00 Plzeň, spisová značka 340500 Magistrát města Plzně
-
tel. 776 27 33 09 , janablahova74@seznam.cz
A
-
zákazníkem (dále jen „kupující“ nebo „klient“),
Upozorňujeme : poskytovatel služby nenahrazuje terapeutické ani zdravotnické zařízení.
který uzavírá kupní smlouvu prostřednictvím internetového obchodu na adrese www.janablahova.cz nebo objednává masérské či kosmetické služby.
Tyto podmínky jsou nedílnou součástí každé kupní smlouvy nebo smlouvy o poskytnutí služby uzavřené mezi prodávajícím a zákazníkem.
2. Nabídka zboží a služeb
-
E-shop nabízí zejména kosmetické a masážní přípravky (např. gely, oleje, balzámy, doplňky).
-
Kromě prodeje zboží poskytuje provozovatel také masérské a kosmetické služby, které lze objednat prostřednictvím webu, telefonu, SMS nebo osobně.
-
Veškeré ceny jsou uvedeny včetně DPH a všech poplatků.
- Příplatek masážních a kosmetických služeb o svátcích a víkendech 300,- Kč.
3. Objednávka a uzavření smlouvy
- Objednávku zboží lze učinit přes e-shop, e-mailem nebo osobně. Smlouva o koupi zboží je uzavřena okamžikem potvrzení objednávky prodávajícím.
Poskytovatel si vyhrazuje právo odmítnout objednávku, pokud nejsou splněny podmínky (např. chybné údaje, nedostupnost zboží).
-
Objednávka služby je závazná po jejím potvrzení ze strany poskytovatele (telefonicky, e-mailem nebo SMS).
- Objednáním služby se klient seznámil s těmito obchodními podmínkami.
4. Ceny a platební podmínky
Ceny jsou platné v okamžiku objednávky.
- Platbu lze provést :
-
- hotově při osobním odběru
- převodem na účet,
- kartou online (pokud je umožněno)
-
Veškeré ceny zboží včetně akčních platí do odvolání nebo vyprodání zásob.
5. Dodání zboží
-
-
Zboží je doručováno prostřednictvím Zásilkovny, kurýrní služby nebo k osobnímu odběru.
-
Dodací lhůta je obvykle 2–5 pracovních dnů od přijetí platby.
-
Náklady na dopravu jsou uvedeny v objednávkovém formuláři.
-
6. Zrušení objednávky ze strany klienta
-
Pokud klient zruší ze závažných důvodů termín masáže nebo kosmetického ošetření, může tak učinit nejpozději 24 hodin před sjednaným termínem.
-
Při pozdějším zrušení bude klientovi účtován storno poplatek ve výši 50% ceny masáže nebo kosmetického ošetření s platbou v hotovosti nebo převodním příkazem poskytovateli služeb.
7. Zrušení poskytované služby ze strany poskytovatele služeb
Poskytovatel si vyhrazuje právo termín masáže nebo kosmetického ošetření přesunout z důvodu nemoci, technické závady nebo jiné překážky. Klientovi bude nabídnut náhradní termín.
8. Obaly zboží
- Společnost odpovídá za to, že obaly dodávaného zboží splňují všechny zákonné požadavky.
- Na etiketě zboží je uvedena úplná deklarace složení produktu a návod k použití. Pokud se návod k použití z důvodu rozsáhlosti nevejde na etiketu, je uveden v příbalovém letáku nebo na webové stránce v informacích o zboží.
- Na obalu kosmetického zboží je vždy vyznačeno datum minimální trvanlivosti daného produktu ve tvaru:
„Spotřebujte nejlépe do“ nebo „datum doporučené spotřeby“.
- Na obalu zboží typu potraviny a doplňky stravy je vždy uvedeno datum doporučené spotřeby takto:
"Minimální trvanlivost do“.
9. Doporučené podmínky skladování
-
Většina surovin ve výrobcích je z přírodních látek, které mohou vykazovat v závislosti na počasí i jiných vlivech přirozené drobné odchylky v látkovém složení, chuťových, čichových či barevných kvalitách. Tyto drobné odchylky jsou přírodním jevem, nejsou známkou nedostatečné kvality výrobků a důvodem k reklamaci.
-
Kosmetické přípravky
Chraňte před přímým slunečním zářením a mrazem, uchovávejte je při teplotě od 6°C do 25°C v originálním a kompletním obalu (např. s ochranným pod víčkem v dóze). -
Rostlinné oleje (kosmetika i potraviny)
Chraňte před přímým slunečním zářením. Po otevření skladujte v temnu v dobře uzavřené láhvi. Pokud není na etiketě uvedeno jinak, uchovávejte oleje při pokojové, nejlépe při stabilní teplotě (do 25 °C). -
K zajištění ochrany před slunečním zářením postačí uskladnění v temnu (tma ve spíži či kuchyňské skříňce). Pro vysoce nenasycené oleje je vhodné uchování v lednici. Vyhněte se velkým a častým výkyvům teplot a nevystavujte oleje silným zdrojům tepla.
-
Některé rostlinné oleje mohou při teplotách okolo 10 °C a tedy i v lednici tuhnout jako např.: avokádový, jojobový, olivový, nimbový (již při 13 °C) a tamanu olej. Naopak tzv. rostlinná másla, která jsou i při pokojové teplotě v tuhém stavu: kokosový olej, bambucké máslo (shea butter) apod., tají při teplotách okolo 30 °C. Ztuhlý olej zahřívejte postupně buď při pokojové teplotě, nebo ve vodní lázni.
-
Éterické oleje
Éterické oleje rychle vyprchávají, proto nenechávejte lahvičky dlouho otevřené. Nevystavujte éterické oleje teplotním extrémům a výkyvům teplot. Ideální způsob uchování je v dobře uzavřené lahvičce, v temnu a při pokojové teplotě, ne v lednici. Některé mohou ztuhnout, některé složky olejů krystalizují (viz piktogramy u jednotlivých éterických olejů). Oleje lze postupně zahřát při pokojové teplotě. V případě nutnosti je možné krátkodobě zahřát ve vodní lázni na max. 40°C. I ztuhlé oleje takto opět získají tekutou podobu.
10. Odstoupení od smlouvy (zboží)
- Kupující – spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží bez udání důvodu.
- Zboží musí být vráceno nepoškozené, v původním obalu, bez známek používání do 14 dnů od odstoupení.
- Náklady na vrácení zboží nese kupující.
- Po přijetí vráceného zboží bude částka vrácena do 14 dnů stejným způsobem, jakým byla platba provedena.
Odstoupení se nevztahuje na kosmetické výrobky otevřené nebo použité z hygienických důvodů.
11. Reklamace a záruka za jakost
- Na prodávané zboží se vztahuje zákonná záruka 24 měsíců.
- Reklamaci lze uplatnit písemně na adresu sídla nebo e-mailem na ( janablahova74@seznam.cz ).
- Poskytovatel vyřídí reklamaci do 30 dnů od jejího uplatnění.
- Společnost deklaruje svoji připravenost vyjít svým zákazníkům v rámci reklamačního řízení vstříc s tím, že jsou všechny reklamace řádně a včas vyřizovány.
- Společnost přebírá záruku za jakost dle ust. § 2113 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění, tedy se zavazuje, že zboží bude po dobu 24 měsíců, resp. po dobu jeho exspirace, je-li tato kratší než 24 měsíců, způsobilé k použití pro obvyklý účel nebo že si zachová obvyklé účinky (dále jen „Záruční doba“). Záruční doba běží od odevzdání zboží zákazníkovi, bylo-li podle smlouvy odesláno, běží od převzetí zákazníkem a činí 24 měsíců, pokud se nejedná o zboží s kratší dobou exspirace danou společností. Pak platí záruční doba v délce, jak je u jednotlivých výrobků, zejména ze skupiny kosmetiky a doplňků stravy, uvedena.
- Zákazník nemá právo ze záruky, způsobila-li vadu ze strany zákazníka vnější událost. To neplatí, způsobila-li vadu společnost.
Tento reklamační řád vstupuje v platnost dne 02.01.2023.
Společnost dále upozorňuje zákazníky, že s ohledem na charakter zboží, a to zejména ze skupiny kosmetiky a doplňků stravy, je nutno je též vhodným způsobem skladovat. Doporučená pravidla skladování (viz. čl.9 doporučené podmínky skladování).
Na služby se vztahuje odpovědnost za řádné provedení; v případě nespokojenosti je nutné reklamaci uplatnit bez zbytečného odkladu.
12. Doporučení společnosti při přebírání zboží od dopravce
- V případě, že zákazník zjistí poškození zásilky při přebírání od dopravce, je nutné, aby s ním ihned sepsal záznam o poškození, případně zásilku na místě otevřel a překontroloval obsah. Pokud zjistí poškození zboží dodatečně, je nutné do 48 hodin od převzetí zásilky kontaktovat společnost. Společnost vyřídí následně reklamaci s dopravcem a kontaktuje zákazníka ohledně způsobu vyřízení reklamace. Společnost v této souvislosti doporučuje zákazníkovi pořídit fotodokumentaci obalu, výplně, případně poškozeného zboží a tuto zaslat společnosti, stejně jako je třeba zachovat všechny součásti zásilky (obal, výplň atd.) pro účely zjištění příčiny poškození.
- V případě, že zákazník po převzetí zásilky od dopravce zjistí neúplnost zásilky, záměnu zboží nebo nesrovnalost na faktuře nebo daňovém dokladu, je zákazník povinen neprodleně kontaktovat společnost, maximálně však do 48 hodin ode dne převzetí zásilky od dopravce. Při zjištění reklamace při převzetí zásilky před víkendem, či svátkem, je nutné nahlásit tuto skutečnost neprodleně následující pracovní den. Současně s tím je zákazník povinen zachovat kompletní obal zásilky včetně výplně a krabice.
- Zákazník je povinen prohlédnout zboží co nejdříve po přechodu nebezpečí škody na věci a přesvědčit se o jeho vlastnostech a množství. Odesílá-li společnost zboží, může zákazník odložit prohlídku do doby, kdy je zboží dopraveno do místa určení.
- Neoznámí-li zákazník vadu bez zbytečného odkladu poté, co ji mohl při včasné prohlídce a dostatečné péči zjistit, společnost nemusí práva z vadného plnění uznat. Navíc, pokud zákazník neoznámí vadu zboží včas, pozbývá právo odstoupit od smlouvy.
- Zákazník je povinen společnosti sdělit, jaké právo, jak je popsáno níže, si zvolil, a to již při oznámení vady nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Změna volby bez souhlasu společnosti je možná jen tehdy, pokud zákazník žádal opravu vady, která se ukáže být neodstranitelná.
13. Práva a povinnosti zákazníka
-
Před první poskytovanou službou (masáž / kosmetika) je od klienta vyžadován informovaný souhlas o jeho aktuálním zdravotním stavu. Ve vlastním zájmu klienta je, aby informoval poskytovatele o alergiích na oleje nebo kosmetické krémy. Důvodem je vyloučení případných kontraindikací.
-
V případě, ze klient neposkytne pravdivý souhlas, nebo v případě , že bude u klienta zjištěna během masáže/kosmetiky některá z kontraindikací NEBUDE služba poskytnuta.
-
Klient je vždy před započetím služby seznámen s technikou, která bude prováděna , které porozuměl a souhlasí s tím.
-
Služba nebude poskytnuta v případě, kdy klient jeví akutní známky onemocnění (viz kontraindikace masáže a kosmetika) , je pod vlivem alkoholu nebo drog. V případě, že má klient na obličeji nebo na masírované části těla otevřené rány, ekzémy, plísňové onemocnění, bércové vředy, křečové žíly NEBUDE tato část těla masírována.
-
V případě, že se klient přes upozornění ze strany poskytovatele bude chovat nepřístojným způsobem , bude okamžitě služba ukončena bez náhrady.
-
Upozorňujeme , že v salonu neprovádíme erotické ani tantrické masáže.
-
Klient má právo upozornit poskytovatele na případný diskomfort během masáže nebo kosmetického ošetření.
-
Klient má právo vybrat si masážní olej nebo kosmetické produkty z nabídky poskytovatele s přihlédnutím k případným alergickým reakcím.
-
V případě ošetření masírované části těla baňkami a ošetření trigger pointů (spoušťové body) je klient srozuměn s tím, že se po ošetření masírované části těla mohou objevit modřiny, které cca do 10 dnů zmizí.
-
Služby probíhají bez přítomnosti třetí osoby s výjimkou klientů mladších 18 let nebo starších nemohoucích osob. V případě nezletilého osoby probíhá masáž nebo kosmetika v přítomnosti zákonného zástupce.
-
Do provozovny není možný přístup se psy ani jinými domácími mazlíčky. Výjimkou jsou asistenční psy doprovázející handicapovanou osobu.
-
Klient je srozuměn s tím, že je po masáži potřeba dostatečně pít (ne alkoholické nápoje)a odpočívat. Minimálně 3 hodiny po masáži neprovádět žádnou fyzickou zátěž (posilování, cvičení, box).
-
Poskytovatel služby nezaručuje očekávaný účinek masáže.
14. Doklady vztahující se ke zboží / službě
-
Odesláním objednávky souhlasíte se zasláním daňového dokladu v elektronické podobě. Daňový doklad zašle prodávající v emailu o expedici objednávky. Pokud si však přejete zaslat daňový doklad v listinné podobě, napište nám zprávu a daňový doklad zašleme společně se zbožím.
-
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit zákazníkovi účtenku nebo daňový doklad (fakturu). Ta u plátců DPH slouží jako daňový doklad. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
-
Subjektem mimosoudního řízení v případě sporu, případně subjektem k vyřizování stížností zákazníků, je Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://www.coi.cz, zřízená zákonem č. 64/1986 Sb., o České obchodní inspekci, na kterou se zákazník může obrátit přes e-podatelnu na webových stránkách České obchodní inspekce.
15. Ochrana osobních údajů
-
Provozovatel zpracovává osobní údaje v souladu s Nařízením GDPR (EU) 2016/679 a zákonem č. 110/2019 Sb.
Podrobnosti o zpracování osobních údajů jsou uvedeny v Zásadách ochrany osobních údajů dostupných na webu.
16. Závěrečné ustanovení
-
-
Tyto obchodní podmínky jsou platné od 1.11.2025.
-
Provozovatel si vyhrazuje právo podmínky kdykoliv měnit.
-
Veškeré spory se řídí právním řádem České republiky.
-
Dohled nad dodržováním povinností prodávajícího provádí Česká obchodní inspekce www.coi.cz.
-
